Cool Blue Outer Glow Pointer
سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
MENCARI CINTA SEJATI MENDAMBA KASIH ILLAHI

Di Hati Ini Hanya Tuhan Yang Tahu ^_^


Saturday, April 28, 2012

: Aku Hero Kamu :

                                                                 
bukan bermakna aku sengaja menyentuh hatimu bukan juga madah pujangga yang membisikkan aku selalu ada disisimu nanti namun rasa ini datangnya dari ALLAH aku bersungguh inginkanmu dan insya-ALLAH aku akan selalu istiqomah menjaga hati ini hanya buat kamu ♥ ♥

< Syuk al-hafiz>  

 wahai hamba ALLAH terima kasih kerana hadirnya kamu merubah kalam duka menjadi debunga wangi yang terliar di taman sari , dan bila adanya kamu , aku tidak sunyi lagi , sepi yang lalu telah berhijrah menjauh , aku bisa melirik senyuman bahagia dan kamu selalu meyokong langkahan diri ini , untuk menjadi lebih baik dan insya-ALLAH aku bersedia membimbingmu...

wahai gadis jika aku mengingatkan kamu tentang maksud cinta itu , aku hanya ingin kau tahu rasa yang ada pada kita milik pencipta , dan satu masa ALLAH akan ambil , dan waktu itu mungkin aku atau kamu tiada didunia ini , pengakhiran hubungan sesama manusia akan bersambung insya-ALLAH di syurga nanti..

wahai gadis pujaanku , jika kamu tahu ALLAH selalu melihat kita , walau aku tidak bisa mengucap kalimah sayang selalu padamu , akan aku selalu mengucapkannya pabila kita bernikah nanti , meski kamu rasa aku lelaki paling ego namun rasa ini ku jaga hanya padamu , dan istikharahku ini , selalu terjawab yang kamu bisa mengharungi sisa hidup bersamaku nanti... jadi tunggulah aku dengan penuh setia..

jika kamu ingin tahu , ramai ingin menyentuh hati ini dan aku membalasnya dengan ucapan terima kasih kerana sudi mengenaliku , aku hanya menjaga hati buat kamu , anganku adalah ingin bersama kamu melayari hidup ini dikala senang dan susah nanti , aku hanya perlu kamu melengkapi hidup ini..

wahai gadis bukan niatku ingin menyentuh hati kamu , aku hanya menjadi diriku apa adanya dan jika aku adalah pilihan imanmu , bersyukurlah kerana aku juga inginkan kamu yang telah lama menjadi ilhamku...^_^

wahai hamba ALLAH mari sama-sama kita menjaga hati jangan biarkan rasa ini menjadi zina hati , niat ini biar tersimpul rapi aku hanya inginkan kamu insya-ALLAH pasti , wahai gadis impianku ingin selalu solat berjemaah bersamamu membaca kalimah-kalimah agung dalam kitab suciku , aku hanya ingin kamu menjadi pemilik tulang rusuk ini , hanya kamu bukan yang lain..

wahai kamu jika egoku ini tidak bijak menghurai kata cinta di bibir aku hanya ingin kau tahu kalimah cinta ini sedang meniti di imanku , aku sedang cuba mendidikmu , kita masih tidak punya apa-apa ikatan namun hatiku ini tidak bijak menipu yang kau adalah gadis yang selalu dalam bisikkan doaku walau kamu jauh aku tetap menunggu kamu ...terima kasih ALLAH kau temukan aku dengan keindahan ciptaanmu..          

hati ini sedang berbunga sejak mengenali kamu , aku sedang berusaha memperbaiki diri , menjadi imam yang kuat buat kamu , aku sedang menjaga hati jangan sampai niat suci ini terliar jauh atas bisikkan nafsuku , aku akan menjaga kamu , kerana kamu kehormatanku... insya-ALLAH nukilan indah ini buat kamu....semoga kamu tahu istikharah kita tidak akan bernoktah selagi hubungan ini terjalin atas tautan hati kita atas nama ALLAH..

jika aku sedang mencuri hatimu , maafkan aku aku tidak sempurna aku manusia biasa , aku sedang berusha lagi , menjadi seseorang yang layak buat kamu , menjadi imam yang bersedia untukmu yang selalu mejadi penyejuk dimata dan penawar di hati kamu... aku sedang berusaha sehabis baik mengukuhkan kewangan , menebalkan ilmu agama di dadaku , kerana kamu bakal zaujahku yang aku niatkan akan menikahi kamu..bukan yang lain dan aku sangat setia untuk kamu...maka Aku berdoa supaya ALLAH memberi rasa istiqomah ini hanya pada kamu..kerana hadirnya kamu membuat aku gagah dalam tindak tandukku.kerna aku bersungguh inginkanmu...

jika aku bukan pilihan hatimu khabarkan padaku , akan aku pergi jauh dan bermuhasabah lagi ALLAH tetap ada bersamaku walau dalam keadaan merapuh dan terjatuh lagi...cinta ini buat kamu , kamu adalah pemilik hati ini...sampai kapan aku akan terus menunggu kamu.. namun aku serahkan pada ALLAH kerana DIA sahaja tahu apa yang tertulis buat kita berdua..

Azan bukan sebarang pesan
                                                                Azan bilal suaranya merdu
Pesan bukan sebarang pesan
                                                          Pesan kutinggal tanda rindu ♥ ♥ ♥
                                                                                     





Jaga Iman , Jaga Hati , Jaga Diri ^__^

0 senyum itu satu sedekah ^__^ MARI KOMEN..:

 
♥ syuk al-hafiz official blog ♥