Cool Blue Outer Glow Pointer
سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
MENCARI CINTA SEJATI MENDAMBA KASIH ILLAHI

Di Hati Ini Hanya Tuhan Yang Tahu ^_^


Thursday, November 3, 2011

: Kisah Sebuah Istikharah :

"....wahai kamu yang masih dalam pemerhatianku, diriku ini lelaki yang banyak kurangnya , nista dunia telah menghukum aku , cinta manusia telah meluluh semangat imanku , dengan jujurnya aku masih cuba membuka mata hati kamu , dunia ini masih wujud lelaki ikhlas buat kamu , jika sekali sang adam meracuni cinta setiamu , aku pula sang adam yang masih mencuba mencuri hatimu , jika keras hatimu bagai kerikil , lembut hatiku pula bagai sang bayu ♥ ♥ ♥ ....."
"...jika kamu masih menjauh ,aku tidak akan berputus asa mendekatimu , aku tidak akan rebah aku pertaruhkan tabah sebagai medan usaha hebatku , aku rela sabar dengan segala karenahmu , kerana sekali aku jatuh cinta aku tidak akan benarkan perasaan itu hanyut , jika cinta itu dari nafsu akanku tundukkan nafsu itu dengan armada imanku , jika mana cinta itu berlandaskan simpati akan ku tarbiahkan simpati itu menjadi simbolik kasih sayang ciptaanku...."

"....aku ingin tawan hatimu , aku ingin kamu tahu besarnya cintaku tingginya khayalku bersamamu , ♥ ♥ ♥ jika malam ini kelam kamu bagai rembulan yang meneranginya , jika langit ini runtuh kamu bagai lautan yang menyambutnya , ♥ ♥
cinta aku maha hebat untukmu , untukmu sahaja gadis yang aku terokai di dunia yang fana , berkat istikharah malamku , berkat doa kudusku , aku hanya nampak kamu , tetapi kamu masih ragu-ragu , akanku tunggu kamu , jika itu yang perlu , mungkin aku meminati kamu dari jauh , mencintaimu bahagia buat diriku.."



"...aku bisa melihat kamu , kamu pula tidak pernah nampak wujudku , aku selalu rindukanmu ,tapi aku berdoa agar rindu ini tidak melebihi rinduku pada penciptaMU , cintaku pada kamu atas rela imanku , atas sejati hatiku , atas tulus niatku , kamu wahai gadis , jika cintaku bagai angin menyapa lalang , akan aku pergi menjauh agar engkau sedar cintaku pada kamu bukan seperti cinta lelaki lain , kerna cintaku hanya istiqomah buatmu , insya-ALLAH....semoga ALLAH selalu ada untuk kita..."


Jaga Iman , Jaga Hati , Jaga Diri ^__^

0 senyum itu satu sedekah ^__^ MARI KOMEN..:

 
♥ syuk al-hafiz official blog ♥