Cool Blue Outer Glow Pointer
سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
MENCARI CINTA SEJATI MENDAMBA KASIH ILLAHI

Di Hati Ini Hanya Tuhan Yang Tahu ^_^


Sunday, December 11, 2011

: Kamu Gadis Anganku :

     ♥ ♥ jika semua nak berkasih sayang , cukuplah aku sayangkan diriku , harapkan orang sayang kan ku, nanti lama-lama cari yang lain juga , cintakan si bunga , bungakan layu , cintakan manusia kan pergi , cinta dengan ALLAH sampai bila-bila terpatri insya-ALLAH ♥ ♥ cintailah seseorang itu ibarat sepohon pokok semai ia dengan BENIH setia siram dia dengan erti ikhlas , bajai dia dengan rasa taqwa , pupuk dia baik-baik jangan sampai dia menjalar ke dalam kotak hati kelak dia bakal menutupi iman kita , cukuplah cintai si dia bagai sehujung kuku , walau dipotong ia bisa tumbuh lagi , insya-ALLAH ♥ ♥


♥ ♥ gadis anganku ♥ ♥

♥ wahai gadis anganku aku tidak minta kamu terlalu cantik dimata manusia , cukuplah pekertimu yang utama cukuplah aku terpaut dengan akhlakmu ♥ ♥


♥ ♥ wahai gadis anganku aku mendamba keikhlasan hatimu yang menerima aku sedanya tanpa mengeluh tanpa rasa sangsi mungkin kekuranganku itu diriku tetapi aku mencuba sehabis baik untuk berdamping dengamu ♥ ♥

♥ ♥ wahai gadis anganku , aku selalu berdoa kepada Tuhanmu supaya anganku menjadi nyata kerna aku lemah tanpa kamu aku perlu kasih sayangmu supaya hidupku terasa lebih bermakna ♥ ♥

♥ ♥ wahai gadis anganku , diketika kamu bertudung likup aku selalu mencuri pandang melihatmu aku suka melihat persis senyumanmu kerna itu sudah cukup menawan kalbuku ♥ ♥

♥ ♥ wahai gadis anganku , langkahan yang disusun kamu sangat tertib sangat tulus wajahmu yang mulus bisa mengoncang imanku sebab itu aku selalu tunduk diketika kamu melihat diriku ♥ ♥

♥ ♥ wahai gadis anganku , inginku berkhayal menjadi imammu solat berjemaah bersama kamu , berdoa tentang kesejahteraan kita bersama , AKU KAMU DAN ANAK KITA semoga selalu dalam rahmat yang esa ♥ ♥

♥ ♥ wahai gadis anganku , lirikkan senyuman lelakiku bukan bermakna aku buaya , aku cukup sahaja melirik manja kerna aku sedar sukar buatku mendekati kamu yang terindah dalam hati ini  KAMU JUGA IDAMAN LELAKI LAIN dan aku takut kehilanganmu ♥ ♥

♥ ♥ wahai gadis anganku , rahmat tuhan melimpah ruah kepada manusia dan aku ingin kamu bersyukur kamu punya segala keelokkan kerna kamu sangat sempurna dimata adam , aku juga takut kamu hanyut dan kerana itu aku selalu menasihati kamu walau hanya melalui orang lain ♥ ♥

♥ ♥ wahai gadis anganku , sepanjang perkenalan kita aku selalu melakukan istikharah untukku dan untukmu supaya hati ini tidak dibolak balik oleh Tuhanmu KERNA aku bersungguh untuk memilikimu  dan aku bersyukur sekiranya tercipta untukmu ♥ ♥

♥ ♥ wahai gadis anganku , jika aku bukan adam idamanmu aku rela mengundurkan diriku , aku jugarela menghapus rasa ini , aku juga tidak akan biarkan pesonamu menguasai hati kerna aku cintakanmu kerana illahi ♥ ♥



♥ ♥ aku tak akan mengeji kamu yang cantik kerana kamu sangat sempurna dimata manusia , aku tak akan menghina kamu yang buruk kerana kekuranganmu lebih indah berbanding kecantikkan orang lain , jika kamu seorang yang cantik setiap apa yang kamu lakukan selalu diperhatikan , jika kamu seorang yang buruk jaga-jagalah kekuranganmu bisa menjadi perhatian oleh itu jagalah langkahmu , belum tentu yang cantik adalah sempurna belum tahu juga yang buruk adalah cela , sebenarnya cantik nya manusia adalah mereka yang selalu menjaga hati , lidah dan langkah dalam menterjemahkan kepada manusia lain disitu akan terlihat 
kecantikan sanubari yang tiada tara nya♥ ♥




Biar tidak pernah bertemu mata, tidak pernah bersua bersama, tidak mengungkap janji azimat yg nista, tidak juga bermadah cinta ..kerana itu bukanlah utama dlm membina mahligai bahagia..Cukuplah kata-kata yang membawa kita mengingati ALLAH, cukuplah nasihat serta teguran yg membuatkan kita lebih mendekati Yg Maha Esa, cukuplah diriku tahu dirimu punya Iman & Agama....♥ ♥ ♥


Jaga Iman , Jaga Hati , Jaga Diri ^__^

0 senyum itu satu sedekah ^__^ MARI KOMEN..:

 
♥ syuk al-hafiz official blog ♥