Cool Blue Outer Glow Pointer
سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
MENCARI CINTA SEJATI MENDAMBA KASIH ILLAHI

Di Hati Ini Hanya Tuhan Yang Tahu ^_^


Tuesday, November 29, 2011

: Jika Aku Punya Hawa :


jika aku punya hawa , aku ingin selalu solat berjemaah dengannya , aku ingin mendidiknya , aku ingin mengajarnya erti kehidupan... ♥ ♥

jika aku punya hawa , aku akan selalu menuntun hatinya kerna aku tahu , si hawa sangat rapuh hatinya , sangat mudah ditawan hatinya dan sangat halus jiwanya..

jika aku punya hawa , aku tidak mahu sekalipun dia bersedih , aku ingin membendung amarahku , aku ingin menghapus ego lelakiku agar dia bahagia bersamaku...♥ ♥

Jika aku punya hawa , aku akan kasihkan dia lebih dari naywaku , tapi aku meminta maaf kerna aku bukan sempurna sebagai seorang manusia , tapi insya-ALLAH aku akan sempurna apabila melihat dia gembira...♥ ♥

jika aku punya hawa aku tidak akan mempersiakannya , kerna aku juga belum mengecapi bahagia kerana hawa yang selalu ku jumpa hanya sepah tanpa madunya.. ♥ ♥

jika aku punya hawa , aku akan selalu mendoakanya agar dia tahu hatiku dan jiwaku selalu mengingatinya , aku akan tetap menjaga cinta kerana cintaku selalu dalam mihrabnya.... ♥ ♥

jika benar masih wujud hawa buatku , aku bermohon agar dia terakhir buatku agar dia tahu hati lelaki , agar dia tahu erti setia yang aku maksudkan kerna sekali akau cinta selamanya bernoktah kerana aku istiqomah buatmu ♥ ♥

( dari hati seorang lelaki )


Jaga Iman , Jaga Hati , Jaga Diri ^__^

0 senyum itu satu sedekah ^__^ MARI KOMEN..:

 
♥ syuk al-hafiz official blog ♥